Monday, March 12, 2007

ada UFO tak??

rasa2nya kat luar sana ada UFO tak...
kalau ada.. boleh tak minta tolong dia..
kidnap saya kejap... atau..marilah kidnap school saya ke....
ini baru nk menunggu 1st year assessment...
org lain kata...tak de pape ... relax aa...tak susah mana..
well..itu org lain...saya...saya lain....
kalau sama...tak de lah variety kat dunia ni...
nnti UFO susah plak nk bezakan saya yg mana satu...
tapi kalau UFO kidnap..nnti saya rindukan bumi plak...
sedangkan duduk kat sini pun saya rindukan bumi malaysia bagai nak rak...
hmmm..kalau mcm tu... kidnap school saya je lah...
kan best..kalau tiba2 dtg school... ehhh school dn segala isi kandungannya telah di kidnap...

1 Comments:

At 10:41 am, Blogger izzy said...

ermmmmm....
boleh tak pesan kat UFO tu, minta kidnap my school ngan my Uni kat mesia tu sekali.

 

Post a Comment

<< Home