Friday, July 28, 2006

Rindu

rindu ini bertandang lagi
singkat akal
ada yg terbang £800
utk pulang ke tanahair
tapi..
mana mungkin....
ada yg kena kerat 10 karang....
kerja yg satu ni pun tak siap2 lagi...
tapi..
rindulahhh....
begini rupanya rasa rindu ya...
pedih...
sedih..
sakit...
tiap2 hari gambar itu pasti ditatap..
dah jadi wallpaper pc mahupun hp..
walaupun..
hampir setiap hari bertukar berita...
namun...
aku rindu akan hilai tawa adik2 aku...
aku rindu akan suara, pelukan dan belaian ibuku..
aku rindu akan lawak jenaka ayahku..
aku rindu utk menyakat bibik...
aku rindu utk bercerita tentang apa saje dgn D n WF....
aku rindu akan kurtbarb dan suku sakatnya..
aku rindu pada KC dan si teleng...
aku rindu akan kicauan burung ditepi tingkap bilikku...
aku rindu dihambat tugas2 melayan kerenah pelajar...
aku rindu berbaju kurung pada hari jumaat....
terselit juga rasa rindu pada jazzy dan gajah....

arrghhh.... rindunya pada semua itu....

9 Comments:

At 3:16 am, Blogger maklang said...

Rindu....apa ubatnya ek?

 
At 9:47 pm, Blogger anggerik merah said...

sama juga rindu. sabar...tambah pulak sekarang ni campus so sunyi..

 
At 9:04 am, Blogger Am just a gal said...

Rindu... rindu itu menyakitkan, rindu itu menyeronokkan..

 
At 9:04 am, Blogger UglyButAdorable said...

sabar..sabar...simpan rindu tu...

 
At 9:27 pm, Anonymous Anonymous said...

saya pulak merindui ikan patin masak tempoyak yang mak saya selalu masak.

haih bile la nak abis phd ni.
haih bile la nak balik mesia ni.

haih bile la nak jadik coding nii??
*tarik rambut

 
At 11:39 am, Anonymous Anonymous said...

been reading your emotional entries lately.

be strong. adatla dugaan orang berjauhan.

all the best.

 
At 6:25 pm, Anonymous Anonymous said...

hai awak,
coding dah jadik?
btw, im in surrey.

 
At 5:30 pm, Anonymous Anonymous said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

 
At 3:22 am, Anonymous Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

 

Post a Comment

<< Home