Wednesday, August 09, 2006

macam macam

he said dont ever try to think about anything he said and he did... just ignore it...

tapi bagaimana... bagaimana utk tidak memikirkan apa yg dikatakan atau apa saja yg dibuat...

saya pun ada hati dan perasaan....
dan otak saya mmg suka berfikir....

cam ne tu...

ikut hati dan pendek akal... mmg boleh tapi itu saya yg dahulu....

hmmmmm.....

kehadapan mr P/T dan ms C... silalah bekerjasama sesama sendiri... saya dh kering idea utk memastikan ia menjadi... adehhhhhhhh... saya tahu skill coding saya belum mencapai tahap dewa dewi tapi tolonglaahh saya...

mr P/T dan ms C adalah dua bahasa programming yg cuba saya satukan...




2 Comments:

At 9:08 pm, Blogger anggerik merah said...

Cute lah this entry..Very symbolic one!

 
At 9:12 am, Blogger Am just a gal said...

Skill saya untuk update blog belum sampai ketahap dewa dewi jugak.. tolong lah saya

 

Post a Comment

<< Home